JAKÝM ZPŮSOBEM LZE ŽÁDAT O POMOC FONDU?
Proces finanční pomoci z VFS je zahájen podáním PODNĚTU, který informuje o potenciálním klientovi - vojákovi/vojákyni v činné službě, který/která se ocitne v tíživé životní situaci.
Následná ŽÁDOST o finanční pomoc z VFS jž obsahuje detailní informace s popisem aktuální situace vojáka/vojákyně v činné službě, na jejichž základě je vytvořen konkrétní návrh finanční pomoci.
PODNĚTY i ŽÁDOSTI o poskytnutí finanční pomoci z VFS se zasílají formou písemného podnětu na níže uvedené kontakty (poštou, e-mailem). V případě jakýchkoliv nejasností či doplňujících dotazů nás kontaktujte rovněž telefonicky.

KONTAKT:
Vojenský fond solidarity
Agentura personalistiky AČR
Nám. Svobody 471/27
160 01 Praha 6
tel.: +420 973 216 339 +420 973 216 334 + 420 602 695 803
e-mail: vfs@army.cz
KDO MŮŽE PODNĚT A ŽÁDOST PODAT?
Podat PODNĚT může kdokoliv, kdo je přiměřeně obeznámen s reálnou situací potenciálního klienta nebo potenciální klient sám (voják/vojákyně v činné službě, popř. jeho rodinní příslušníci-osoby ze společné domácnosti, pozůstalí).
Podat ŽÁDOST může pouze voják/vojákyně v činné službě, který se ocitl/a v tíživé životní situaci, popř. jeho/její rodinní příslušníci (osoby ze společné domácnosti, pozůstalí)
JAKÉ NÁLEŽITOSTI MUSÍ OBSAHOVAT PODNĚT?
PODNĚT musí obsahovat základní údaje o potencionálním klientovi a podrobný popis událostí zakládajících důvod podání tohoto podnětu.
Vzor oficiálního podnětu ke stažení naleznete zde:
PODNĚT K POSKYTNUTÍ FINANČNÍHO PŘÍSPĚVKU VFS
JAKÉ NÁLEŽITOSTI MUSÍ OBSAHOVAT ŽÁDOST?
ŽÁDOST musí obsahovat podrobné údaje o příjmech a výdajích potenciálního klienta a číslo bankovního účtu, na které bude případný finanční prostředek z VFS odeslán.
Vzor oficiální žádosti ke stažení naleznete zde: